Merk 'Harlingen, welkom aan zee' gepresenteerd

Willemshaven Harlingen

Het merk ‘Harlingen, welkom aan zee’ is maandag gepresenteerd in het Entrepotgebouw in de Willemshaven.

Vanaf 2018 wordt op basis van het merk de schouders gezet onder de promotie van Harlingen. Zoals via een nieuwe stadsplattegrond, die werd uitgereikt. Daarnaast gaat eind januari de vernieuwde website van de VVV Harlingen online en is het merk terug te vinden in het nieuwe VVV-regiomagazine. De afgelopen periode is er tussen de gemeente en ondernemers hard gewerkt om Harlingen de komende jaren bekender te maken onder bezoekers, bewoners en bedrijven. Hiervoor is onderzoek gedaan naar het verhaal van de stad en het ‘merk’ Harlingen.

Visie

De presentatie van het merk 'Harlingen, welkom aan zee' was in handen van Simone Scheffer. Wethouder Maria le Roy, Milan Grijmans (voorzitter Ondernemend Harlingen) en Ben van der Ham (voorzitter VVV Harlingen) gaven in het kort hun visie op het belang van de gezamenlijke promotie van Harlingen.

Auteur

Jitze Hooghiemstra