Smeding Groenten en Fruit zet sterker in op Mijnboer

SINT ANNAPAROCHIE

Smeding Groenten en Fruit zet nog sterker in op Mijnboer. Dat merk moet seizoenproducten van Nederlandse bodem bereikbaar maken telers, koks en consumenten.

Met het ‘vernieuwde’ Mijnboer zegt Smeding zich niet alleen te willen richten op duurzaamheid, maar ook op groenten- en fruitsoorten zoals de Nederlandse kiwi, pastinaken en de Delcorfappel. ,,Met onze kennis van AGF willen wij bijdragen aan duurzame oplossingen voor onze partners.” De ambitie rondom Mijnboer is om in iedere provincie met telers samen te werken die bijzondere groenten en fruit telen. ,,We dagen de telers uit om te experimenteren, met oude rassen of unieke teeltmethoden.” Sinds 2010 is Mijnboer als merk van Smeding gepositioneerd als een duurzaam assortiment afkomstig van telers met een uniek verhaal. Sinds woensdag 1 november heeft Mijnboer een nieuw logo, een compleet vernieuwde website en een eigen nieuwsbrief. ,,We gaan ook actief opereren op de sociale mediakanalen Facebook en Instagram. Zo vertellen we de verhalen van de telers en hun producten. We willen een community creëren waar steeds meer telers zich bij aansluiten, zodat iedere teler het beste uit zichzelf kan halen.”

Auteur

admin